Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Castorama

Treść opinii: Do marketu budowlanego udałem się w celu zakupu frezu pod puszkę. Wiedziałem jaki efekt zamierzam osiągnąć, jednakże nie miałem żadnego rozeznania jeżeli chodzi o narzędzia do tego przystosowane. Zaraz po wejściu udałem się intuicyjnie do działu z narzędziami, po krótkim rozeznaniu w terenie odnalazłem regał na którym znajdują się wiertła i im podobne narzędzia. Przed regałem stałem dość długo rozglądając się, nie mogłem znaleźć właściwego frezu. Nikt nie zainteresował się moją osobą, postanowiłem zatem samodzielnie odnaleźć obsługę. Było to trudne zadanie bo na horyzoncie nie widać było żadnego pracownika castoramy, przypadkowo napotkani pracownicy w uniformie marketu twierdzili, że nie zajmują się danym działem i odsyłali do miejsca gdzie rzekomo ma być ktoś kto mi pomoże, niestety we wskazanym miejscu również nikogo nie było. Po długich poszukiwaniach zauważyłem pracownika który wspierał innego klienta, na dziale którym byłem zainteresowany. Cierpliwie poczekałem na swoją kolej. Krótko naświetliłem pracownikowi co jest mi potrzebne, szczegółowo doprecyzował jaki frez jest mi potrzebny (zmierzył suwmiarką element pod który zamierzałem wiercić otwór) po czym rozpoczął przeglądanie regału, szybko odnalazł pojedynczy frez który był porządanej przeze mnie średnicy, niestety jego cena 49 pln była dla mnie nie do zaakceptowania co zakomunikowałem obsługującemu mnie pracownikowi. Szybko zareagował na moją obiekcje i przedstawił mi komplet 5 frezów zapakowany w solidne drewniane pudełko, który był w tej samej cenie co wcześniej zaprezentowany produkt. Rozwiązanie to było dla mnie najlepsze. Pracownik wykazywał zainteresowanie sprawą i udzielał dodatkowych wskazówek co do użytkowania narzędzia jakim się interesowałem. Udałem się do kasy zapłacić za produkt, danego dnia napotkałem krótką kolejkę, 2 osoby oczekujące przede mną. Obsługa przy kasie odbywała się szybko i sprawnie.