Opinia użytkownika: GZM
Dotycząca firmy: JANINA
Treść opinii: Poszukiwaliśmy z mężem anteny TV do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej. W tym celu udaliśmy się do dwóch sklepów ze sprzętem RTV i AGD. W żadnym z nich nie dokonaliśmy zakupu bo albo antena była niekompletna albo pracownik bez kompetencji bo prosił aby przyjść za tydzień kiedy będzie kolega. Zawiedzeni wracaliśmy do domu i przejeżdżając koło sklepu Janina postanowiliśmy jeszcze tu spróbować szczęścia. Weszliśmy i skierowaliśmy sie do działu RTV. Dość długo oglądaliśmy różne anteny, nikt do nas nie podchodził. Pracownik( młody mężczyzna) był jeden i właśnie obsługiwał innego klienta. Kiedy zakończył obsługiwanie klienta, podszedł do nas z zapytaniem co nas interesuje. Powiedzieliśmy, że szukamy pokojowej anteny TV do odbioru telewizji cyfrowej. Przedstawił nam dwie anteny, droższą i tańszą . Tańsza była ładniejsza i ją wybraliśmy. Młody człowiek zapytał do jakiego telewizora ma być ta antena. Okazało się że nasz telewizor nabyty przed siedmiu laty czegoś tam nie ma i potrzebny jest specjalny dekoder do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej. Ładnie byśmy wyszli kupując tylko antenę do dość starego telewizora. Kupiliśmy ten dekoder ( 150 zł). Potem jeszcze okazało się że potrzebny jest jeszcze jakiś kabel, i tu znalazł się pan z zaplecza. Szybko dociął kabel na należny wymiar i zamocował na jego końcu właściwe końcówki. Cały proces kupowania odbył się w bardzo miłej atmosferze. Panowie na koniec powiedzieli że gdybyśmy mieli jakiekolwiek problemy to proszą aby być z nimi w kontakcie. Wyszliśmy zadowoleni , instalacja przebiegła bez zarzutu, obraz TV jest ekstra. Jestem zdziwiona że pracownik małego sklepu potrafił tak obsłużyć klienta że aż miło a sprzedawcy sklepów dużej sieci okazali się być mało sympatycznymi automatami.