Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W związku z faktem otrzymywania faktur za usługi, z których nie korzystam postanowiłam zgłosić się do najbliższego salonu Plus GSM i zgłosić swoje zastrzeżenia. Po odebraniu stosownego numerka (co osobiście mi nie odpowiada) zaczęłam poszukiwanie właściwego punktu obsługi. Okazało się, że kolejki nie ma. A "wylosowanego stoiska" nie widać. Ku mojemu zaskoczeniu Pan wybranego przeze mnie punktu obsługi po sprzedażowej szybko mnie zauważył i wstał na przywitanie. Ułatwiając mi w ten sposób poszukiwania. Dalsza część mojego pobytu w punkcie obsługi klienta przebiegła szybko i sprawnie. Na moją prośbę wyłączona została usługa, która przestała być aktywna zaraz po kliknięciu przez Pana odpowiedniego przycisku w systemie. Przy okazji dowiedziałam się parę innych rzeczy o które zapytałam, bo akurat coś mi przyszło konkretnego do głowy. W sumie spędziłam w tym lokalu 10 min. uzyskując odpowiedź na wszystkie pytania. Życzyłabym sobie częściej takiej fachowej i sprawnej obsługi.