Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Co 2 tygodnie otrzymuję mailem specjalną ofertę od drogerii Super-Pharm, która zawiera dedykowane kupony zniżkowe na wybrane kosmetyki z asortymentu sklepu. Zazwyczaj któryś z tych produktów zwróci moja uwagę ze względu na korzystna cenę. Tak było i tym razem - dostałam m.in. kupon na krem do cery dojrzałej firmy AA, który używa moja mama i postanowiłam z niego skorzystać. Nie zawsze produkty, na które obowiązują kupony, są dostępne w sklepie, ale tym razem udało mi się i kremy AA stały na półce w dużej ilości. :) Oczywiście, jak już zajrzałam do drogerii, to na jednym kremie nie zakończyłam moich zakupów, ale właśnie o to chodzi w tym programie lojalnościowym, żeby przyciągnąć klientki na zakupy (jak w każdym programie lojalnościowym - im więcej kupujesz, tym więcej punktów zdobywasz). W drogerii nie było zbyt wielu klientów, zaledwie kilka osób oglądających kosmetyki. Chciałam jeszcze kupić lek na przeziębienie w aptece, zlokalizowanej w głębi drogerii, ale zobaczyłam kolejkę 5-cio osobową i 1 czynne stanowisko obsługi, więc zrezygnowałam z tego zakupu. W drogerii było czysto, kosmetyki na półkach były uporządkowane i miały czytelne oznaczenia cenowe. Gdy podeszłam do półki z kremami do twarzy, zaraz zjawiła się obok mnie konsultantka ds. urody w czarnym kimonie z logo Super-Pharm i zapytała czy może mi w czymś pomóc. Ponieważ byłam zdecydowana na zakup kremu do twarzy firmy AA, podziękowałam pracownicy za pomoc. Z moimi zakupami skierowałam się do kasy. Przy jednym stanowisku trwała już obsługa klientki, ale gdy stanęłam w kolejce, podeszła druga pracownica i zaprosiła mnie do drugiej kasy. Wręczyłam pracownicy moją kartę programu lojalnościowego i kupon na krem. Transakcja w kasie przebiegła bez problemu. Pracownica zapakowała moje zakupy do woreczka i pożegnała mnie miło uśmiechając się i zachowując kontakt wzrokowy.