Opinia użytkownika: Tomasz_1578
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Wycieczka do OBI, zakup folii malarskich oraz wkrętów (po latach nieużywania łożka, nastał czas przeprosin i trzeba je było złożyć, okazało się, że brak wkrętów, producent określił ich wymiary (wydały mi się dziwne), nie ukrywam, że z ciekawością udałem się do sklepu. Z zaparkowaniem nie było problemu, wszystko odśnieżone, chodniki i wejście również, przyszła odwilż więc z ciekawością zerknąłem w górę czy z zadaszenia wejściowego nie wisi mokry, ciężki śnieg, ku mojemu pozytywnemu zdziwieniu tam również było odśnieżone. Wejście standardowe, po prawej punkt obsługi klienta, po lewej kasy. Od razu odszukałem wzrokiem tablicę informującą o umieszczeniu działu metalowego, udałem się w celu poszukiwaniu wkrętów, każdy rodzaj w swoim opakowaniu, cena i specyfikacja bez problemu do odczytania, po ujrzeniu "milionów" wkrętów stwierdziłem, że chętnie skorzystam z pomocy doradcy, niestety w danej chwili obsługiwał Klienta, nie chcąc czekać poszedłem po folię malarską, produkt bardzo łatwo znalazłem tam gdzie się go spodziewałem. Wróciłem na dział metalowy, od razu podszedł do mnie doradca i zapytał w czym może pomóc. Ubrany firmowo, czysto i zadbanie, podczas rozmowy nawiązywał kontakt wzrokowy. Podałem wymiary jakie podaje producent w instrukcji i okazuje się, że takich wkrętów nie ma (w takich parametrach jakie podał producent nie określa się wkrętów), doradca polecił abym przyszedł z kątownikiem do którego mają być m.in przymocowane wkręty, łatwiej będzie można dopasować odpowiednie wkręty (powinienem o tym pomyśleć sam ;) ) następnie poradził mi jak zabezpieczyć otwory w drewnie aby wkrety bez problemu się trzymały. Fachowy, sam wyszedł z inicjatywą rozwiązania problemu. Pozostało mi już tylko udać się do kasy, poszło sprawnie. Minusy: na dziale metalowym stała duża drabina, która znacznie utrudniała dostęp do towaru jak i stwarzała zagrożenie, na danym dziale powinno być conajmniej dwóch doradców. Mimo, iż nie udało mi się kupić najważniejszej rzeczy, dzięki kompetencji doradcy uważam za wizytę w sklepie owocną, każda rada fachowca jak nie teraz napewno się przyda w przyszłości.