Opinia użytkownika: Paweł_1463
Dotycząca firmy: neoBANK
Treść opinii: Poszukując najkorzystniejszej oferty kretydu odwiedziłem dziś oddział kolejnego banku, tym razem trafiło na Neobank. W oddziale, do którego wszedłem, obsługiwały tylko dwie osoby, jedna w kasie, druga prze stanowisku obsługi, Oprócz mnie przebywało w oddziale jeszcze 3 klientów, dwie osoby obsłużone zostały przy kasie, a jedna składała dokumenty przy stanowisku. Oczekując na swoją kolej rozejrzałem się po oddziale, w którym panował porządek i pierwsze wrażenie robił pozytywne. Podłoga nosiła ślady butów, jednak widać było, że w ciągu dnia była sprzątana. Ulotki znajdowały się w przeznaczonych na nie miejscach i dotyczyły 10 różnych produktów oferowanych przez bank. Zastrzeżenia można mieć do ubioru pracownic, które przebywały na sali obsługi, pomimo że ich stroje były czyste i schludne. Możliwe, że ich strój jest standardem w banku, jednak białe podkoszulki i granatowe sweterki to mało "biznesowy" ubiór dla bankowców. Kasjerka skończyła wcześniej obsługę lecz nie zapytała czy może mi w czymś pomóc. Nie poprosiła również innej osoby, choć zwróciła na mnie uwagę i wyszła na zaplecze i słychac było, że rozmawia z kilkoma innymi osobami. W międzyczasie pracownica, która obsługiwała przy stanowisku, zakończyła obsługę klienta. Nie zostałem jednak przez nią poproszony do stanowiska lecz nadal mogłem przeglądać ulotki. Dopiero po ok 2 minutach Pani zapytała w czym może mi pomóc. W sumie od wejścia do oddziału minęło 5 minut nim ktoś się zajął obsługą miojej osoby. Rozeznanie w potrzebach klienta szło opornie. Postanowiłem więc sam powiedzieć jaki produkt mnie interesuje. Jak się okazało, obsługująca mnie osoba dopiero niedawno rozpoczęła pracę i przy pytaniach o sposób wypłaty kredytu oraz jego rozliczenie musiała wyjść z sali w celu uzupełnienia swojej wiedzy. Pozostałe najbardziej interesujące mnie informacje zostały mi szybko i w prostu sposób przekazane. Otrzymałem również dokumenty, które należy wypełnić i dostarczyć. Pozytywnie odebrałem również brak próby wstępnego wyliczenia mojej zdolności kredytowej. Nie jest to na obecnym etapie moich poszukiwań potrzebne, a tylko przedłużyłoby wizytę w oddzialle. Pracownica była miła i starała się przekazać mi jak najwięcej interesujących mnie informacji. Powinna jednak jeszcze uzupełnić swoją wiedzę. Na zakończenie zostałem miło pożeganany. Moja wizyta trwała 15 minut, jednak mogłem otrzymać wszystkie informacje w krótszym czasie.