Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Placówka z zewnątrz bardzo dobrze oznakowana, okna czyste, plakaty z aktualnymi promocjami. Po wejściu czysto, miło, przyjemny wystrój, ulotki itp. Pracownik zaprosił nas do stolika zaraz po wejściu, niestety musieliśmy czekać na rozpoczęcierozmowy około 10 min. Wygląd nienaganny, zachowanie również - uprzejmy. Wiedza bardzo dobra - wrażenie na pierwszym spotkaniu. Niestety, po kilku dniach okazało się, że Pan jest niesłowny, miał do nas zadzwonić w określonym dniu, nie zadzwonił, nie odbierał naszych telefonów. Przez kilka dni nie mieliśmy z nim kontaktu. Później okazało się, że sytuacja wyglądała inaczej niż Pan nam przedstawiał. W rezultacie straciliśmy 2 tygodnie czasu i pieniążki na telefony do banku. Nie polecam, tej placówki.