Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Dnia 18 stycznia 2012r odzwiedziłem Placówkę Banku Śląskiego celem założenia lokaty. Doradca po moim wejściu do banku od razu zauważył mnie, zaprosil do stanowiska oraz zapytał w czym moze mi pomoc. Powiedzialem tylko ze interesuje mnie lokata na kwote 4 tys zł i co moze mi zaproponowac. Doradca nie czekajac wybadal moje potrzeby oraz dowiedzial sie o moich oczekiwaniach zwiazanych z zyskiem z w/w lokaty. Jasno i przejrzyscie przedstawil mi oferte wspolpracujac z ulotkami oraz symulatorem lokat. Czułem sie zadowolony i doceniony z obsługi poniewaz doradca traktowal mnie jak klienta VIP poswiecajac mi swoja uwage i zaangazowanie w ulokowanie moich srodkow. Oczywiscie zalozylem lokate wiedzac ze skoro bank kazdego klienta traktuje indywidualnie i wyjatkowo moje srodki beda bezpiecznie zarabialy na lokacie. Doradca ubrany byl wg dress-code oraz posiadal plakietke z imieniem. W zalaczonych dokumentach od doradcy znajdowala sie wuzytowka taryfikator obecnych lokat oraz regulaminy. Placówka czysta zadbana, na biurku doradcy panowal porzadek .