Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Informacja dla klienta to ważna zmiana jaką zastałam przy wjeździe na ten CPN, przed dystrybutorami duża tablica z napisem: Pb 95 proszę tankować z lewej strony dystrybutora; poczułam, jakbym miała wpływ na tę miłą odmianę bo już pisałam o uciążliwym objeżdżaniu stacji gdy okazało się, że w związku z awarią zatankować się nie da i trzeba ustawić samochód z drugiej strony dystrybutora, ale zanim się to udało trzeba było ponownie kolejkę odstać. Teraz, ku wygodzie klientów, taka sytuacja się raczej nie zdarzy. Te opinie chyba jednak mają wpływ na obsługę. Z uwagi na warunki zimowe dziś postanowiłam zatankować benzynę Pb 98, która jest tu dostępna pod nazwą PB super Plus 98 w cenie 5,64 zł/litr, uważam, że to wysoka cena tego paliwa ale zamiennika tego artykułu nie ma na naszym rynku więc mimo narzekania klient musi zatankować jeśli chce jechać, a może narzekać nie warto bo tylko ponury nastrój budzi. Właśnie odjechał klient więc mogłam od razu tankować. Na stacji czysto, porządek, obok kasy płyn do spryskiwaczy z ofertą ceny i liczby punktów Vitay możliwych do zyskania przy zakupie, ulotki reklamowe, nowa gazetka Vitay. W okienku kasowym młoda pracownica Natalia, ładnie wyglądała, zadbana, miła, sympatyczna dziewczyna, na koszule firmową Orlenu miała założony czerwony bezrękawnik firmowy, gorącą kawę zaproponowała, gdyby były tu Hot Dogi to na drogę pewnie bym wzięła a kawę dopiero co w domu wypiłam więc moje paliwo skasowała i punkty należne doliczyła. Szybko, sprawnie, miło i serdecznie. Tak lubię, bez czekania w kolejce.