Opinia użytkownika: Anna_3747
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Sklep ostatnio zmodernizowano. PRzestronniej i łatwiej się teraz poruszać. Duże alejki. Bogaty asortyment. Ceny są odpowiednie do jakości produktów. Pracownica z kasy wyszła aby sprawdzić cenę jakiegoś warzywa, wcześniej nawoływała inną pracownicę, która znajdowała się w pobliżu stoiska z warzywami, wykładała towar z palety. Na stoisku z warzywami widoczne były puste kartony po mandarynkach. Pomiędzy regałami z chipsami i przyprawami trochę zaniepokoiła mnie prędkość z jaką pracownica pchała paletę - przestraszyłam się, że nie wyhamuje i we mnie wjedzie. Paleta była wysoka, obłożona jakimiś kartonami z foliowymi nakryciami, które ograniczały widocznośc osobie pchającej. Czynne były cztery kasy. Klienci ustawiali się w większości do tej usytuowanej po środku sklepu. Tworzyła się kolejka. Obsługująca kasę krzyknęła, aby klienci korzystali z pozostałych kas, gdyż prawie nie ma przy nich klientów. Nie było separatorów przy taśmie. Nie mogłam oddzielić swoich zakupów. Kasjerka nawiązała kontakt wzrokowy, przywitała się i zaproponowała siatkę, zapytała się także do któ®ego produktu na taśmie ma liczyć. Wydała prawidłowo resztę, paragon, nawiązała kontakt wzrokowy i pożegnała się "zapraszamy ponownie". Miejsce do wykładania naliczonych towarów jest za krótkie, towary pojawiają się tam szybko, co powoduje uczucie "poganiania", aby szybiej spakować do siatki, lub koszyka - często podczas takiego szybkiego pakowania rozerwę siatkę itp. Nie podoba mi się to osobiście.