Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: czystairlandia

Dotycząca firmy: DOUGLAS

Treść opinii: Obserwacji poddałam magazyn sieci perfumerii Douglas. Od dłuższego czasu obserwuję, jak kolejny numer magazynu dodawany jest to specjalistycznych miesięczników znanego wydawnictwa, by zachęcić klientki do zakupów. Szata graficzna magazynu jak najbardziej poprawna, format mieszczący się w przeciętnej torebce, około 50 stron, które stanowi lekturę do przeglądnięcia w sam raz, gdy poruszamy się środkami komunikacji miejskiej, papier dobrej jakości. W środku liczne fotografie kosmetyków, starannie dobrane reklamy perfum i kosmetyków raczej tych z wyższego przedziału cenowego. Charakter pisma to wyjątkowy serwis co nowego w perfumerii. Nowości, jakie wprowadzane są na rynek starannie opisane, by zachęcić do zakupu. Barwne zdjęcia wysokiej jakości, podane ceny aktualne/promocyjne, pojemność lub waga danego artykułu. Podoba mi się to, ze pismo oprócz reklam zawiera w treści artykuły na temat makijażu, pielęgnacji i zapachów. Zamieszczane porady ekspertów, konsultantów perfumerii mogą być pomocne w wyborze danego zakupu. Brakuje mi np. umieszczania kuponów zniżkowych /wzorem innych perfumerii/ w tym magazynie, być może taka forma promocji byłaby transakcją z większą korzyścią dla obydwu stron, bowiem perfumerie tej sieci nie należą do najtańszych.