Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Idea Bank
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy oddziału Idea Bank w Lublinie. Chodnik przed budynkiem oraz wejście do niego było należycie odśnieżone. Podłoga w przedsionku, jak też przed punktem informacyjnym była bardzo brudna, trochę mniej zabrudzona była podłoga na korytarzy prowadzącym do stanowisk doradców. Jednak fakt brudnej podłogi jest usprawiedliwiony warunkami panującymi na zewnątrz (ciągle padający i zalegający na ulicach i chodnikach śnieg). Co do stanu czystości podłogi to muszę tu jeszcze dodać, że podłoga w pokojach, gdzie doradcy bankowi obsługiwali klientów była czysta (była to wykładzina). Nie było widać na niej ani śladów po roztopionym śniegu, ani tez innych zabrudzeń czy kurzu. Tu duży plus dla banku. Za raz po wejściu do banku znajduję się punkt informacyjny. Jak tylko wszedłem do banku to pracownica z tego punktu zapytała w czym może pomóc. Udzieliła mi informacji, że pracownica obsługująca kasę jest teraz zajęta, bo obsługuje innego klienta dlatego muszę chwilę poczekać. Wskazała mi miejsce gdzie mogę sobie usiąść i poczekać. Była przy tym miła i bardzo uprzejma.Po krótkiej chwili oczekiwania zostałem zaproszony przez pracownicę obsługująca kasę do - i tu duży plus dla banku - pokoju. Kasa inaczej niż w większości banków mieści się w odrębnym pokoju. Jest on przeszklony tylko z jednej strony, ale każda ze ścian jest w pełni zabudowana do sufitu. Bardzo mi się spodobało takie rozwiązanie punktu kasowego, gdyż zapewnia komfort obsługi oraz dyskrecje. Życzył bym sobie aby kasy w innych bankach wygadały podobnie. Pracownica obsługująca kasę była bardzo miła, sprawnie dokonywała wszystkich czynności związanych z obsługą klienta, widać że wiedziała co i jak ma zrobić dzięki temu obsługa przebiegła bardzo szybko. Po zakończeniu operacji pracownica zapytał czy może jeszcze w czymś pomóc. Na koniec pożegnała się i zaprosiła do ponownej wizyty w ich banku. Wszyscy pracownicy banku byli ubrani w eleganckie i bardzo estetyczne stroje. Do tego posiadali imienne identyfikatory. Ogólnie miła, szybka, sprawna i rzeczowa obsługa klienta.