Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Idea Bank
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy telefonicznej obsługi klientów Idea Banku. Zadzwoniłem na infolinię banku pod nr telefonu 801 999 111, no niestety trzeba było czekać, czekać, czekać i jeszcze czekać i po jakichś 10-12 minutach wreszcie ktoś odebrał telefon. Dodam tylko, że dalsza rozmowa z konsultantem trwała zaledwie maksymalnie 2-3 minuty była rzeczowa i treściwa. Konsultant był bardzo miły i uprzejmy, na początku przedstawił się z imienia i nazwiska oraz zapytał w czym może pomóc. Zadałem mu kilka pytań na które nie mogłem znaleźć odpowiedzi w internecie czy regulaminach zamieszczonych na stronach banku. Konsultant udzielił mi od razu odpowiedzi na wszystkie moje pytania. Tak jak powiedziałem na wstępie rozmowa była zwięzła i treściwa. Widać, że konsultant posiada dużą merytoryczną wiedzę na temat usług i produktów oferowanych przez bank. Jedyną, ale też niestety sporą niegodnością jest czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, który jest niestety bardzo długi.