Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy telefonicznego biura obsługi banku Polbank (tel. 801 822 500 lub z tel. komórkowych 22 3 822 500). Na odebranie połączenia przez konsultanta nie trzeba było długo czekać (ze wszystkimi zapowiedziami trwało to mniej niż 1 minutę). Telekonsultant był miły i uprzejmy przedstawił się i zapytał w czym może pomóc. Przedstawiłem w czym problem (dotyczył przelewu do innego banku). Konsultant wytłumaczył, że obecnie istnieją problemy techniczne między Polbankiem a bankiem do którego chciałem przelać pieniądze. Poinformował, że przelewy składane przez internet są zwracane. Obecnie taki przelew można zrealizować tylko w oddziale Polbanku lub za pośrednictwem biura telefonicznej obsługi klientów. Dlatego poleciłem dokonanie takiego przelewu. Konsultant zapytał o wszystkie potrzebne dane, po czym poinformował, że przelew został dokonany. Jednak jak się okazało dzień później, albo konsultant posiadał błędnie informacje,albo coś źle uzupełnił przy dokonywaniu przelewu, bo przelew został ponownie zwrócony mi na konto. Poziom wiedzy konsultantów pozostawia wiele do życzenia. Dodatkowo bank policzył sobie prowizję za przelew, który co prawda wykonał, ale który nie został zrealizowany bo został odrzucony przez bank mający go odebrać. Nie polecam tego banku, ani jego infolinii. Kiedyś, bank ten miał najlepszą ofertę i super obsługę, ale ostatnio jest z tym coraz gorzej.