Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Od 1 stycznia można kontrolować internetowo drogę wysłanego listu. Po szumnych zapowiedziach jakiś czas temu zaczęło to wreszcie działać. Akurat wysłałem list poleconym i po 2 dniach chciałem sprawdzić, czy list wysłany jako priorytet już jest u adresata. Niestety, ale były problemy z wejściem na odpowiednia stronę. Ponadto była tylko informacja, że list został wysłany. Nie ma żadnej innej informacji. Po kolejnych 2 dniach, a więc w sumie po 4 dniach zobaczyłem informację, że list właśnie został dostarczony. Nareszcie Poczta ma taką samą usługę, jak inne firmy kurierskie. Jednakże wydaje mi się, że automatycznie został wydłużony czas dostarczenia listu. Kiedyś list polecony priorytetowy był dostarczany w przeciągu 2 dni a teraz trwa to już 4 dni, pomimo, że więcej się płaci za taki list.