Opinia użytkownika: CichaObserwatorka
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Przeglądając stronę internetową sklepu Reserved znalazłam tunikę, która mi się spodobała i postanowiłam ją przymierzyć w sklepie. Wchodząc do sklepu zauważyłam sweterki zimowe w atrakcyjnych cenach 39,90. Na bokach zauważyłam podkoszulki na ramiączkach w atrakcyjnych cenach 19,90 oraz 29,90. Niestety podkoszulki te były bardzo ciasno poukładane przez co spadały z wieszaków co było wielkim dyskomfortem. Jedna z klientek również zauważyła, że na półkach znajduje się za dużo towaru i zniesmaczona tym, że musi skupić się na podnoszeniu bluzek z podłogi, wyszła ze sklepu.Moją uwagę przykuła modna marynarka, a nad nią napis "wyprzedaż do -50%". Podeszłam do niej i niestety okazało się, że nie została ona przeceniona i można było ją zakupić w regularnej cenie. Takie marketingowe triki zniechęcają klientów do kolejnych zakupów w takim sklepie. Podeszłam do jednej z pracownic i zapytałam, czy znajdę gdzieś mniejszy rozmiar wybranej przeze mnie bluzki, na co pracownica odpowiedziała, że" jak nie ma na sklepie to nie ma" i nawet nie zainteresowała się jakiej bluzki szukam. Towar na tym sklepie jest trochę chaotycznie poukładany przez co trudno jest cokolwiek znaleźć. Mimo to spodobało mi się parę tunik i wybrałam się w kierunku przymierzalni. Wybrałam jedną z nich ,a pozostałe ubrania wziął chłopak i poszedł odwiesić na miejsce. W momencie, gdy wychodziłam z przymierzalni jedna z pracownic stała przed nią i krzywo patrzyła na mnie, patrząc tym samym na ubrania pozostawione przez inne kobiety.Wydaje mi się, że pracownik nie powinien zachowywać się w taki sposób.