Opinia użytkownika: Joanna_2059
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: W związku z długim oczekiwaniem na rozpatrzenie reklamacji, postanowiłam zadzwonić na infolinię WBK. Po dłuższym oczekiwaniu odezwała się miła pani. Wyłuszczyłam jej swój problem. Pani stwierdziła że musi się poradzić koleżanki- ja cały czas płacę za połaczenie...- po dłuższej chwili dowiedziałam sie że skoro jest to konto męża- do którego mam pełne pełnomocnictwo, nic się nie dowiem i musze udać sie do placówki banku. Bilans był taki, że rozmowa trwała ok 10 minut i nie dowiedziałam sie nic, za to zyskałam duży rachunek telefoniczny...Wniosek- mając pełnomocnictwo do konta mogę je zlikwidować, wypłacić wszystkie pieniądze- ale nie mogę mieć udzielonej informacji o reklamacji- absurd.