Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Hipermarket Tesco w Rzeszowie kilka miesięcy temu został rozbudowany do placówki standardu "Ekstra". Placówka zyskała znacznie więcej miejsca na towary oraz miejsce dla klientów. Powstały nowe stoiska jak optyk, sklep z kosmetykami i perfumami, bstro, stoisko z telefonami komórkowymi oraz powiękoszone i ulpepszone stoiska z RTV i sklep odzieżowy. Ogromnym atutem jest bar bistro zasługujący na wyróżnienie. Potrawy serwowane w tym bistro są wysokiej jakości, są smaczne. Za niewielkie pieniądze można zjeść posiłek. W bisto jest zawsze czysto, nie widać nieświeżych dań. Obsługa jest miła dla klientów, ale nie do końca przeszkolona z produktów Tesco. Kasjerki nie znają produktów łączonych, np karta Clubcard połączona z kartą kredytową. Klient nie jest od szkolenia personelu, to od personelu powinien się dowiadywać o funkcjonalności produktów czy usług związanych. Na wzmiankę zasługuje stoisko z mięsem świeżym. Przy stoisku można dostać świeże mięso, w tym dobrej jakości wołowinę. Ofertę uzupełnia paczkowane i porcjowane mięso pakowane w modyfikowanej atmosferze przedłużającej świeżość mięsa. Problemem w tym hipermarkecie jest stoisko z wędlimanmi. Przy tym stoisku jest tylko jedno okienko do obsługi klientów, przed któym stoi zazwyczaj długi ogonek lkientów. Stoisko ze świeżymi owocami i warzywami wymaga poprawy. Bywa, zę jakość owoców i warzyw świeżych jest wątpliwa. W innych sklepach sieciowych można kupić towar lepszej jakości. To stoisko wymaga usprawnienia i wzmocnienia liczby personelu. Dużą popularnością są kasy samoobsługowe. Mimo, że przy przebudowie zwiększono ich liczbę, wydaje się, że jest ich obecnie za mało. Sugeruję zwiększenie ilości kas samoobsługowych kosztem kas zwykłych. Hipermarket Tesco Extra jest wygodnym miejscem do robienia zakupów. Placówka dysponuje dużym parkingiem, jest czynna 24 godziny na dobę.