Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Niestety, ale tym razem nie mogłam liczyć na obsługę w sklepie Leroy Merlin. Moim celem był zakup firanek. Od razy skierowałam się na ten dział. Liczyłam, że w tym okresie będzie ciekawa wyprzedaż. Jednak wyprzedaż dotyczyła tylko końcówek serii i to w małych ilościach. Trochę od niechcenia przeglądałam role w firankami, które zostały wyłożone. Przy jednym, zauważyłam, że chyba musiała zostać podana błędna wysokość, ponieważ firanka wyglądała na krótszą - jednak nie mogłam się upewnić. Dlatego, że dwie Panie z obsługi z tego działu zajęte były rozmową z jakąś klientką. Były bardzo zaangażowane w rozmowę, śmiały się, głośno rozmawiały, więc nie chciałam im przerywać. Pomyślałam, że spojrzę jeszcze na zasłony. Tutaj zainteresował mnie jeden model, ale ponownie chciałam zadać pytanie obsłudze. Spojrzałam w kierunku ekspedientek - nadal zajęte były rozmową. Stałam tuż obok nich, przeglądałam zasłony, przyglądałam się firanką - nikt do mnie nie podszedł. W końcu stwierdziłam, że raczej nic nie kupię, bo nikt nie jest w stanie mi pomóc, więc, a dokładniej nie mam, komu zadać pytań. Odeszłam z tego działu, a ekspedientki nadal uśmiechnięte rozmawiały ze spotkaną koleżanką.