Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Podłoga w placówce jak i też w holu przed wejściem była czysta i utrzymana w należytym porządku. Zaraz po wejściu zaprosiła mnie do stanowiska jedna z pracownic banku i zapytała w czym może pomóc. Powiedziałem jaki produkt banku mnie interesuje (chodziło o dobre konto). Pracownica opowiedział mi o nim, przedstawiła jego zalety, przedstawiła tabelę opłat i prowizji. Odpowiedziała na zadawane przeze mnie pytania. Pracownica była bardzo miła i uprzejma. Obsługa przebiegała bardzo sprawnie, szybko i przyjemnej atmosferze. Pracownica powiedział również o dodatkowych kosztach związanych z kontem oraz jak i kiedy należy zrezygnować z opcjonalnych produktów, które na początku są standardowo do konta dołączone np. ubezpieczenie karty - przez pierwszy miesiąc jest za darmo a później 2,99 zł/m-c. Ale można z niego zrezygnować bez problemu i konto, karta i wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce są wtedy bezpłatne (warunek min. 1000zł wpływu na konto w miesiącu i jedna transakcja kartą). Ale konto oferuje 3% zwrotu wydatków kartą w sklepach spożywczych i na stacjach benzynowych (max. do 50zł zwrotu w miesiącu).