Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Przed wejściem do sklepu była duża liczba równo poustawianych wózków. Jednak w sklepie brak jest koszyków na drobne zakupy. Podłoga przed wejściem na sklep była brudna, ale to zrozumiałe z uwagi na zalegający na chodnikach i ulicach śnieg. Podłoga na hali była już w lepszym stanie, zabrudzenia wyraźnie widoczne były tylko w pierwszej, wejściowej alejce. Przy wejściu na stojaku była spora ilość równo poukładanych gazetek z aktualną ofertą promocyjną marketu. Towary na półkach były równo i estetycznie poukładane. Podane ceny były wyraźne, dobrze widoczne. Nie zauważyłem tez blednie podanych cen, czy znaczących barków wybranych towarów na regałach. Jedynie trochę szkoda, że w sklepie nie ma większego wyboru kaw. Sklep oferuje jedynie kawy niemarkowych producentów, co prawda są one dobrej jakości (szczególnie te droższe). Jednak szkoda, że nie ma możliwości wyboru również kaw znanych producentów. Nie musi to być od razu cały przekrój przez producentów rynku kaw, ale choć kilka markowych produktów mogło by być do wyboru.