Opinia użytkownika: Agnieszka_281
Dotycząca firmy: Yes
Treść opinii: Wraz z moim partnerem wybraliśmy się do salonu Yes po odbiór pierścionka zostawionego tam do zmniejszenia 3 tygodnie wcześniej. W sklepie panowała spokojna, przyjemna atmosfera, a za ladą były dwie ekspedientki - jedna z nich obsługiwała klieta. Podeszliśmy do Pani, która akurat stała przy kasie i coś układała. Pani zauważyła, że przyszliśmy w konkretnej sprawie i od razu do nas podeszła. Zapytani w jakiej sprawie oznajmiliśmy, że jesteśmy po odbiór zmiejszanego pierścionka. Pani zapytała o nazwisko i szybko odnalazła naszą sprawę w komputerze po czym poszła poszukać pierścionka. Po chwili przyniosła pierścionek wraz z paragonem i fragmentem złota wyciętym z niego. Gdy po przymiarce rozmiar okazał się w porządku poprosiła o podpis na jakimś dokumencie i powiedziała, że to wszystko. Trochę mnie zdziwiło, że nie poprosiła o jakiś dokument tożsamości, zwłaszcza, że był to dość cenny pierścionek z brylantem... Tak czy inaczej Pani była bardzo miła i zachowywała się profesjonalnie. Podoba mi się też polityka firmy Yes gwarantująca beapłatne dopasowywanie rozmiaru pierścionka przez dwa lata od zakupu.