Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Wybrałam się wczoraj do Jyska. Po wejściu do sklepu zauważyłam że jest spora kolejka do kasy, a kasjer jeden. Na sali tez dużo klientów- w końcu to sobota to nic dziwnego. Dziwne natomiast było to, że na sali nie było dodatkowego sprzedawcy. Chciałam się poradzić, tak jak inni którzy z niecierpliwością czekali na konsultanta. Po jakimś czasie przyszedł dodatkowy kasjer. Jakiś czas później sprzedawca doniósł klientowi produkt i to jego poprosiłam o pomoc. Pracownik odpowiedział, że zaraz do mnie przyjdzie, bo inny klient był przede mną i jemu najpierw udzieli odpowiedzi. Już do mnie nie wrócił. Na pewno nie odwiedzę tego sklepu następnym razem, wybiorę inną lokalizację, gdyż tu nie szanuje się klienta i jego czasu.