Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Jeżeli mi się zdarza to bardzo rzadko być w jednej placówce handlowej dwa razy w ciągu dnia. Dziś mi się to zdarzyło, w drodze powrotnej zaistniała i potrzeba i konieczność wjechania na tą stację paliwową i bynajmniej, nie w celu zakupu wiodącego artykułu. Zaparkować udało mi się w pobliżu wejścia do sklepiku, nie wadząc innym kierowcom przy dystrybutorach tankującym, miejsca jest tu na tyle. Starszy wiekiem pracownik podjazdu tankował gaz klientowi do samochodu, niewysoki mężczyzna (ok. 1,60 m) w kombinezonie firmowym Orlenu, rękawicach i w czapce. W sklepie jedna kolejka do obu kas, przy obu klienci obsługiwani i jeden w kolejce. Rozglądałam się bezwiednie po lokalu, gdy w pewnym momencie usłyszałam – zapraszam. To młody pracownik Tomek patrzył na mnie z uśmiechem więc zrozumiałam, że to do mnie bo klient przede mną stał już przydługiej kasie do pracownicy Karoli. Poprosiłam o Hot Dogi zapakowane na wynos 4,49 zł/szt., zaproponował do nich napój ale podziękowałam, miałam przygotowaną kartę Vitay na punkty (100 pkt. Za 1 Hot Doga) więc gdy zapłaciłam, sam przeciągnął kartę punktową. Przygotowanie 4 sztuk wymagało kilka minut oczekiwania więc wykorzystałam ten czas na skorzystanie z toalety. Czysta, pachnąca, dostępne wszystko co powinno tutaj być, nic dodać, nic ująć. Po wyjściu Tomek właśnie kończył pakowanie na wynos mojego zamówienia. Wręczając mi, podziękował za zakupy, życzył smacznego, szerokiej drogi i miłego dnia. Miły, sympatyczny młodzieniec. Oboje pracowników przy kasie wyglądali elegancko w swoich firmowych strojach. Na tej stacji raczej nie spotykam się z negatywami obsługi choć zdarzało mi się „minusowa”. Moja dzisiejsza „dubeltowa” wizyta to też miłe wrażenie.