Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Polsat
Treść opinii: TV jedna z moich ulubionych.Super filmy - zwłaszcza na weekendy.Osobiście płacę za ich usługi 57,90 robiąc co miesiąc, dwa, przelewy.Obecnie wystarczy że spóźnię się z wpłatą 2 dni to zaraz wyskakuje mi na ekranie telewizora komunikat o braku płatności.Jest to na maxa wnerwiające - zwłaszcza gdy ogląda się jakiś fajny program.w KOMUNIKACIE TRZEBA PO KILKU SEKUNDACH WCISNĄĆ "OK" wtedy komunikat znika na około 10 min.Po tygodniu od braku płatności terroryzuje telefonicznie i email-owo pracownik Polsatu.Dane z umowy - nr tel, adres e mail służy do tego bo nie dostaję żadnych innych reklamowych informacji o promocjach.Tylko - gdy spóźnię się z wpłatą.Strona internetowa Polstau fajnie rozbudowana i jasna w obsłudze.Ogółem polecam - jednak przy regularnych wpłatach - inaczej kiepsko.