Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Paweł_1463

Dotycząca firmy: Credit Agricole

Treść opinii: W dniu dzisiejszym odwiedziłem placówkę banku Credit Agricole (dawy Lukas Bank) ponieważ jestem zaimteresowany produktem kredytowym i chcę się rozeznać w ofertach różnych banków. Po wejściu do oddziału od razu rzuciła mi się w oczy niezbyt czysta podłoga, na której widoczne były zaschnięte ślady butów. Prawdopodobnie od rana podłoga nie była sprzątana. W oddziale był już jeden klient, który czekał na obsługę i właśnie został poproszony do jedynego czynnego stanowiska. Zaproponowano mi kawę. Oczekując na swoją kolej zacząłem szukać materiałów, z którymi mógłbym się w tym czasie zapoznać. Niestety jedyne dostępne ulotki dotyczyły oferty konta bankowego. Po ok. 2 minutach na sali pojawiła się druga osoba, które podeszła do mnie i zaprosiła do stanowiska. Ubiór pracownic był schludny i nie można było mieć zastrzeżeń. Rozeznanie w potrzebach klienta, które potrafi skrócić czas obsługi, nie było jednak mocną stroną obsługującej mnie osoby. Powoli sam musiałem naprowadzić pracownicę na interesujący mnie produkt. Poprosiłem o wszelkie możliwe informacje dotyczące tego kredytu. Obsługująca mnie pani postanowiła najpierw sprawdzić moją zdolność kredytową. W trakcie wprowadzania danych pojawiały się jednak ciągle jakieś problemy z apliakacją i czynność ta zajęła ok. 13 minut. Niestety przerwy nie zostały wykorzystane na przekazanie mi dodatkowych informacji dotyczących kredytu. Gdy w końcu wprowadzanie danych zostało zakończone, otrzymałem informację na temat możliwej wysokości kredytu oraz oprocentowaniu. Co mnie jednak zaskoczyło, pani od razu założyła, że założę w Creit Agricole konto i będę tam przelewał wynagrodzenie. Pani nie zapytała mnie czy chciałbym otworzyć rachunek i nie poinformowała wcześniej, że to ma wpływ na wysokość prowizji od udzielonego kredytu. Chciałem jeszcze uzyskać informację o dokumentach potrzebnych do uzyskania kredytu ale nie otrzymałem pełnej informacji. Jedyna informacją, która w pełni zaspokoiła moją ciekawość, to sposób wypłaty kolejnych transz kredytu oraz ich dokumentowania. Moja wizyta w oddziale trwała 19 minut i moim zdaniem była zbyt długa. Nie otrzymałem żadnych pisemnych informacji dotyczących interesującego mnie produktu bankowego. Przekazane mi informacje nie zaspokoiły moich oczekiwań. Wychodząc zostałem grzecznie pożegnany i zaproszony do kolejnej wizyty.