Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy realizacji zamówienia nagrody w postaci dysku zewnętrznego w konkursie z nagrodami gwarantowanymi w klubie obserwatora na stronie jakoscobslugi.pl. W dniu 28.12.2011 uzbierałam potrzebna ilość punktów aby zamówić nagrodę w postaci dysku zewnętrznego. Wypełniłam formularz i o godz. 15:02 przyszło potwierdzenie na adres e-mailowy zamówienia nagrody. i pozostało czekać bo zgodnie z informacją na realizacje zamówienia nagrody możemy poczekać 21 dni. Nie ukrywam, że zaczynałam się już niecierpliwić ponieważ chciałam zrobić porządki w komputerze. Gdy w dniu 11.01.2012 odczytałam e-maila z informacją :" Niestety zamówiony model dysku zewnętrznego jest obecnie niedostępny, dlatego proponujemy innym model tej nagrody – dysk zewnętrzny ... ( tu wymieniono parametry proponowanego dysku) pomyślałam sobie zdegustowana: No tak obudzili się rychło w porę po dwóch tygodniach, ze nie mają nagrody z katalogu nagród. natychmiast po sprawdzeniu w internecie co to za dysk wysłałam potwierdzenie, że chcę proponowany dysk. Pozostało znowu czekać a moje porządki na dysku komputera znowu odpływały w przyszłość. Dzień później otrzymałam informacje, że moje zamówienie zostało zrealizowane i wysłane. I byłam dzisiaj bardzo zaskoczona gdy zadzwonił kurier i powiedział, ze ma dla mnie przesyłkę. Cóż 2 dni od czasu zmiany modelu dysku zewnętrznego to według mnie błyskawiczna realizacja. A doręczony model bardziej mi pasuje niż ten, który był pierwotnie w katalogu nagród i co ważne ma parametry zbliżone do tego, który zamawiałam i tą samą pojemność czyli 500 Gb. Czyli ostatecznie jestem bardzo zadowolona a po zmianie modelu przesyłka dotarła błyskawicznie i cały czas trwania doręczania nagrody nie przekroczył 21 dni.