Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: MZK Kraków
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy jednego z dwóch automatów biletowych znajdujących się na pętli autobusowej Kampus UJ. To nie moje pierwsze negatywne doświadczenie podczas zakupu biletu w jednym z automatów. Automat jak dla mnie ma dosłownie Humorki. Aby kupić bilet należy wybrać odpowiedni bilet z dość czytelnego menu na monitorze automatu. sprawa prosta bo i przyciski są wygodne i bardzo ergonomiczne. Wydawało by się, że nie ma żadnego problemu. Tym bardziej, że poniżej miejsca gdzie wypadają wydrukowane już bilety oraz ewentualnie zwrócone monety, których automat nie przyjął jest czytelna informacja z numerem telefonu gdzie można dzwonić w razie nie działania automatu. Dzwonić można owszem numer jest czytelny. Ale na samym dzwonieniu sprawa się kończy bo albo numer jest zajęty albo nikt nie odbiera. Czyli dzwonienie moja się z celem. A automat cóż jedna monetę przyjmuje drugą wypluwa. Tak, że gdy spieszymy się na autobus to stajemy przed trudnym wyborem czy pojechać następnym autobusem czy jechać bez biletu. No chyba, że mamy czas i ochotę na zabawę z automatem wrzucam dwa- ile mi z tego zwrócisz? a tak poważnie to wydaje mi się, że jest to wina zbyt sporadycznie opróżniania aromatu, który drukować może, ale skarbonkę na momenty ma w określonej pojemności i gdy pojemność zaczyna być przekroczona to monety są zwracane.