Opinia użytkownika: Jolanta_392
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Wybraliśmy się rodzinnie kupić kurtki dla naszych dużych dzieci. Weszliśmy do sklepu i rozglądamy się za kurtkami damskimi, podeszłyśmy do stojaka z przecenami z informacją, że na tym wieszaku znajdują się rzeczy za 129zł, przeglądamy kurteczki i znalazłyśmy kurtkę z ceną 229zł. Poprosiłam miła panią o informację w jakiej właściwie cenie jest tak kurtka. Pani spojrzała na metkę i odczytała cenę z metki, na co ja zapytałam czy skoro ta kurtka wisi na wieszaku , gdzie powinny być rzeczy po 129zł to czy ona czasem nie jest przeceniona właśnie na tą kwotę. Pani powiedziała, że ta kurtka tylko tak sobie tu wisi. Podziękowałam za informacje i poszłyśmy szukać dalej. Znalazłyśmy bardzo fajną kurtkę za 159zł. Poszłyśmy do kasy, kolejka była spora jak na ten sklep. Przy kasie był pan, pracę chyba zaczął niedawno, bo zadawał różne pytania koleżance. Koleżanka wydawała się być nieco tym rozdrażniona. Oboje obsługiwali klientów. Za chwilę ekspedientka powiedziała z ironią,, że jeszcze dostawa towaru teraz przyszła i, że kolega będzie musiał sam obsługiwać klientów. Dało się wyczuć niezadowolenie ekspedientki z nagłego przyrostu obowiązków. Spokojnie poczekałyśmy aż Pan nas obsłuży, nie było problemu.