Opinia użytkownika: Małgorzata_1626
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Robiąc zakupy w hipermarkecie Kaufland miałam okazję zaobserwować różne rodzaje zachowań klientów, jednak reakcja personelu zawsze była taka sama: ciepła, wyrozumiała i w szczególności pomocna, o cokolwiek się nie pytać zawsze uzyskamy odpowiedź. Pracowników sklepu można poznać z daleka po jednolitym dla każdego ubraniu (czerwona kamizelka z logo firmy). Sklep posiada w swojej ofercie pełen asortyment z zakresu artykułów spożywczych jak i z działu chemii i artykułów przemysłowych. Moim zdaniem obsługa klienta nie jest na najwyższym poziomie lecz wymagane standardy jak najbardziej zachowuje. Jedyny minus to fakt, że dyskont z napojami jest w odrębnym budynku z oddzielnym wejściem. Wielu klientom po wyjściu ze sklepu głównego już po prostu nie chce się iść tylko po napój do "drugiego sklepu", więc rezygnują jadąc do domu. Tym samym hipermarket traci.