Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Dodaję obserwacje na portalu jakoscobslugi.pl i udało mi się uzbierać punkty na upatrzoną nagrodę. Złożyłam wiec zamówienie na nagrodę 28.12.2011r. i od razu w tym samym dniu otrzymałam maila z informacją, że zamówienie zostało przyjęte i czas jego realizacji wynosi 21 dni. Od tego czasu zapanowała cisza - na moim koncie obserwatora na portalu jakoscobslugi.pl nie pojawiła się żadna wiadomość o stanie realizacji nagrody, nie przyszedł też żaden kolejny mail. Trochę się tym zaniepokoiłam, bo punkty za nagrodę "zeszły" od razu z mojego konta, a tu cisza. Aż do wczoraj. Po południu otrzymałam maila, że moje zamówienie zostało zrealizowane i wysłane firmą kurierską i w ciągu najbliższych dni skontaktuje się ze mną kurier. Teraz dopiero się zdziwiłam - zamówiłam bon Sodexo i byłam przekonana, że zostanie on doręczony przez listonosza, listem poleconym, po co angażować firmę kurierską do transportu papierka (wprawdzie wartościowego, ale nadal papierka)? W sumie dla mnie to bez różnicy, kto dostarczy mi nagrodę - listonosz czy kurier, ale firmie niepotrzebnie wzrastają koszty obsługi przesyłek... Dzisiaj (czyli na następny dzień od otrzymania maila) ok. 11:00 zadzwonił do mnie kurier DPD z informacją, że ma dla mnie przesyłkę. Czyli czas realizacji zamówienia był krótszy niż deklarowane 21 dni i mogę się już cieszyć z mojej nagrody.