Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Żadna firma nie jest w stanie tak zdenerwować klienta.. Do tej pory mieliśmy pakiet - internet + telewizja kablowa + telewizja cyfrowa + pakiet hbo + pakiet cinemax w cenie ok. 180 zł. Chcieliśmy zrezygnować z telewizji. Po zakończeniu okresu wypowiedzenia udaliśmy się do placówki zdać sprzęt od telewizji. Dowiadywaliśmy się też, jak ulegną odpłatności po rezygnacji.. Pani, która nas obsługiwała zapewniła, że pozostaną bez zmian. Podała również kwotę do zapłaty w następnym miesiącu (mieliśmy nadpłatę). Jakie było zdziwienie, kiedy następny rachunek przyszedł na kwotę 250 zł (za sam internet 2 mb). Niestety, ale kiedy zamiast jasnej umowy usługę reguluje umowy, regulaminy świadczenia usług, regulamin dla każdej usługi osobno, cenniki można pominąć taką informację. Szczególnie, że same cenników na stronie są aż 4. Nasza wina, zamiast przejrzeć kolejny raz wszystkie możliwe dokumenty przy okazji innych czynności chcieliśmy się dowiedzieć w siedzibie. Kolejny raz wprowadzono nas w błąd co do warunków.. Oczywiście reklamacja nie ma sensu, nie ma dowodów. Polecam każdemu przed wizytą w multimedi zaopatrzyć się we wszystkie niezbędne regulacje, albo żądać potwierdzenia każdego słowa na papierze.. Na uczciwość nie ma co liczyć. Bo gdyby to była głupia pomyłka np. nowego pracownika z pewnością zareagowaliby inaczej - szczególnie, że podaliśmy wszystkie dokładne informacje, więc z dokumentów jasno wynika, który pracownik nas obsługiwał.