Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Usługa reklamowana, jako dostępna 7 dni w tygodniu przez 24 godziny. Mając wieczne problemy z kurierami i pocztą zaryzykowałam, zamówiłam z odbiorem z paczkomatu. Po otwarciu odpowiedniej skrytki okazało się, że jest pusta. Przesyłka miała być dość spora, warta ponad 200 zł, więc można się domyślić jakie było zdziwienie.. Piątek wieczorem, więc jak okazało się nic nie można przez weekend wyjaśnić (mimo, że paczki są doręczane kontakt z kurierem niemożliwy, infolinia, siedziba - wszystko zamknięte). Sprawa wyjaśniła się bodajże we wtorek (wcześniej jeszcze coś kombinowali przy skrytce, bo znowu dostałam smsa, że przesyłkę wsadzono, ale na infolinii nic nie wiedzieli i kazali czekać). Okazało się, że osoba wsadzająca przesyłki do paczkomatu wsadziła do skrytki obok, bo się nie zmieściła. A wystarczyło zgłosić, że jest obok, zmienić kody czy coś.. Albo po prostu nie wsadzać do środka, nie dostałabym maila i smsa, że paczka czeka na odebranie. Kilka dni niepotrzebnego stresu. Jednak wolę pocztę, gdzie odbiór kwituję podpisem. Przez cały weekend zastanawiałam się, czy np. kamery są sprawne, albo czy nie będą nam wmawiać, że skoro skrytka otwarta paczkę odebrano. Szkoda stresu.