Opinia użytkownika: Elżbieta_505
Dotycząca firmy: Inmedio
Treść opinii: Kiosk dobrze zaopatrzony. Duży wybór prasy, czy papierosów, jednak obsługa... drżyjcie narody. Klient musi czekać nas swoją kolej nie dlatego, że kasjer obsługuje innego klienta lecz dlatego, ze kasjer musi sobie najpierw poplotkować przez telefon z koleżanką, a także sprawdzić i przedyskutować grafik na cały tydzień. Kiedy w końcu kasjer łaskawie zacznie obsługiwać sporą już kolejkę zniecierpliwionych klientów wychodzi mu to troszkę nieporadnie. Być może spowodowane jest to tym, że telefon przykleił mu się do ucha, a tematy do rozmów się nie wyczerpały. Żadnego "Dzień dobry" , "Do widzenia". Planowałam zrobić większe zakupy, ale ograniczyłam się do jednej rzeczy z obawy przed tym, ze Pani mnie zwyczajnie nie usłyszy lub nie zrozumie. Polecam to miejsce jeżeli ktoś lubi być ignorowany.