Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: MZK Kraków
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy działania automatów biletowych na pętli autobusowej Kampus UJ. Nie miałam biletu 15minutowego ale specjalnie opróżniłam szkatułkę w której trzymamy drobne aby zakupić bilet w automacie. Niestety automat w autobusie linii 178 był nieczynny więc wysiadłam z autobusu i podeszłam do automatów na przestanku. Automaty zlokalizowane są na blaszanym kontenerze który pełni rolę budynku socjalnego dla kierowców. I o ile lokalizacja wydaje się uzasadniona bo trudniej je z takiego miejsca zdemontować to w przypadku gdy na początku zatoczki autobusowej stoi autobus a my musimy podejść na sam koniec pętli aby kupić bilet to zaczyna to być mało wygodne. Stanęłam przed automatem wybrałam interesujący mnie bilet i zaczęłam wrzucać monety. Niestety co chwilę wypadały wrzucone 10 groszówki. według informacji na automacie można nimi płacić. To była teoria w praktyce wrzucałam i wypadały dołem. Zrobiłam generalne poszukiwania po kieszeniach i z ulgą znalazłam dwa razy po 50 groszy co częściowo rozwiązało mój problem. Bilet kupiłam z pocie czoła, autobus uciekł ale bilet kupiłam. Według mnie albo automat rozregulowany, albo przepełniony i mpk powinno postawić tutaj albo duży automat albo jeszcze jeden mały.