Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: NEO24.PL
Treść opinii: Po złożeniu zamówienia na neo24.pl i otrzymaniu maila o tym, że towar jest chwilowo niedostępny do odbioru w POW w Lublinie, zadzwoniłem na infolinię (tel.: 0 801 22 55 88; (071) 397 49 99) w celu ustalenia jak długo będzie trzeba czekać na realizację zamówienia. Niestety zadzwonić, a dodzwonić się to dwa różne pojęcia i trzeba było czkać na linii na połączenie grubo ponad 10 minut, zanim odbierze je jakiś konstant. Oczywiście była informacja, że rozmowa jest nagrywana, pracownik się przywitał i przedstawił i zapytał w czym może pomóc. Wyjaśniłem problem, po czym konsultant wytłumaczył, że jeden z zamówionych produktów jest obecnie nie dostępny w magazynie, który obsługuje POW Lublin i proponuję, że ten produkt może wysłać kurierem, a tan drugi będę mógł odebrać w POW w Lublinie. Tylko ten pracownik, był chyba nie rozgarnięty bo koszt zamówionych produktów to ok. 30zł (za obydwa) a on mi proponował że jeden z nich wyśle mi kurierem za 19 zł a drugi będę mógł odebrać w POW za 12zł. To daje łączne koszty dostawy 31zł, a koszt zamówienia 30zł!!! Zapytałem się czy on jest nie poważny że proponuje takie rozwiązanie, trochę się zmieszał ale nie wyszedł z inicjatywą innego rozwiązania. Dopiero ja po chwili zapytałem o inną możliwość dostawy, okazało się że towary te można wysłać do paczkowatu za 15zł (koszt dostawy obu) i w takim wypadku oba są również dostępne od ręki do wysyłki. Tylko co się okazało..... ano że muszę teraz telefonicznie złożyć polecenie anulowania poprzedniego zamówienia (tego złożonego przez internet) i złożyć nowe zamówienia na te same towary teraz przez telefon. Jednak w głosie konsultanta, dało się słyszeć wyraźne nie zadowolenie, że musi teraz na nowo wprowadzać zamówienie do systemu. Zapewne dlatego był tak mało przydatny w kontakcie i nie zaproponował tego od razu. Jakby ktoś nie wiedział, że istnieje możliwość dostawy do paczkomatu, to zapewne nie dowiedział by się tego od tego konsultanta.