Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: NEO24.PL
Treść opinii: Na stronie www.neo24.pl założyłem zamówienie na klawiaturę MEDIA-TECH MT-122K-CZ PS/2 i maszynkę do ubrań MPM PRODUCT LR-02786. Na stronie tej już nie raz robiłem zakupy i nie było większych problemów. Dlatego i teraz skorzystałem z oferty tego sklepu internetowego. Przy obu produktach była dobrze wyraźna i widoczna informacja wysyłka w ciągu 48h. Przy obu była też dostępna opcja odbiór osobisty w POW (punkcie osobistych wydań) w Lublinie. Taką też formę dostawy wybrałem (przekonany byłem jeszcze bardziej do tej formy po ostatnich zakupach na neo24.pl gdzie produkt na następny dzień po zamówieniu był do odbioru w POW), jednak w poniedziałek 9.01.2011 r. dostałem informację, że towar jest niedostępny i trzeba czekać, aż producent określi czas dostawy tego towary do magazynu neo24.pl, co może trwać tydzień albo kilka tygodni. Z maszynką to mi się nie spieszyło, ale klawiatura jest mi potrzebna szybko, bo stara się zepsuła. Jakież było moje zdenerwowanie i zdzwonienie po tym mailu z neo24.pl. Jak już wspominałem na każdym kroku była informacja o wysyłce w 48h, a dodatkowo na każdym etapie była informacja i możliwość wyboru odbioru w POW w Lublinie. Skoro, coś jest nie dostępne do odbioru w POW w Lublinie to mogła by być taka informacja na stronie, że "produkt chwilowo nie dostępny do odbioru w POW Lublin - proszę wybrać inną opcję dostawy"!!! Nie mówię, że taka informacja musi być już na wstępie, ale przy finalizacji zamówienia i wyborze opcji dostawy to już powinna być na bak taka informacja!!! A na stronie zero takiej informacji, do końca utwierdzają cie, że towar można odebrać w Lublinie, a po kilku dniach dostajesz mila, że trzeba czkać na dostawę od producenta. Wiadomo, że każdy chce dostać zakupiony towar jak najszybciej a nie czkać na niego tygodniami. Ale sklep ściemnia do końca aby tylko klient złożył zamówienia. A później, no cóż można tak jak w moim przypadku telefonicznie złożyć rezydencie z tego zamówienia i złożyć nowe na te same produkty tyle że z inną opcją dostawy. Bo jak się okazało towar jest dostępny - obydwa produkty- ale tylko do wysyłki kurierem klub do paczkoamtu (mają go ale na innym, magazynie niż, ten który obsługuje POW Lublin). Tylko szkoda, że nie powiedzieli tego jak składałem zamówienie w internecie!!! Oszczędziło by mi to czas, pieniądze i nerwy. No i pracownicy sklepu mieli by mniej pracy, ale co tam. Najważniejsze jest skusić klienta do złożenia zamówienia. Tylko, że ja i tak bym je złożył, tyle że odrazy wybrałbym inną opcję dostawy, gwarantującą towar dostępny od ręki. A tak sklep ma u mnie sporego minusa za podawanie nieprawdziwych, może lepiej niepełnych informacji o dostępności produktów.