Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Easy Jet

Treść opinii: Wybór lotu i zakup biletów na stronie Easy Jet'a nie jest problemem: komunikaty są jasne i zrozumiałe, design przejrzysty, intuicyjny i cieszący oko. Żadnych problemów z transakcją ani odprawą online. Na bilecie wydrukowanym z systemu online nie było numeru bramki na lotnisku, co dla podróżujących bez bagażu rejestrowego jest ważną informacją. Obsługa bramki dosyć dobrze (nie rewelacyjnie) mówiła po angielsku, nikt nie mówił po polsku. Z nieznanych mi przyczyn nie przechodziliśmy do samolotu przez rękaw, lecz zostaliśmy zawiezieni do samolotu autobusem. Jest to mój kolejny lot z CDG i taka sytuacja to dla mnie nowość. Osoby, które wykupiły Speedy Boarding zostały w ten sposób praktycznie pozbawione jakichkolwiek przywilejów z tego tytułu. Sam samolot był czysty i wnętrze było utrzymane w dobrym stanie. Obsługa na pokładzie nie mówiła po polsku, lecz używane były nagrania poleceń w naszym języku. Stewardessa i stewardzi byli schludnie firmowo ubrani, uśmiechnięci i przyjaźnie nastawieni. Angielski w ich wykonaniu był zrozumiały. W siatce każdego fotela dostępne były instrukcje bezpieczeństwa, aktualny katalog Easy Jet, magazyn pokładowy i papierowa torebka dla osób o słabszych żołądkach. Lecieliśmy Airbusem A319 – wyżsi pasażerowie mają problemy z wygodnym ulokowaniem kolan (ciasno), ale luk bagażowy nad głowami jest pojemny i bez problemu mieści walizki i zimowe kurtki. W trakcie lotu obsługa kilka razy podchodziła do każdego z pasażerów proponując zakupy, omijając wyraźnie śpiących. Start i lądowanie były komfortowe: nie odczuliśmy niemal ani jednego, ani drugiego manewru. Do Krakowa przylecieliśmy przed czasem. EasyJet to zawsze mój pierwszy wybór: połączenie na CDG, duży bagaż podręczny i zaangażowana obsługa to dla mnie ich znak rozpoznawczy. Cieszą komunikaty po polsku i nowa, mniej nachalna metoda sprzedaży. Na liście życzeń ciągle pozostaje członek obsługi mówiący po polsku. Nawet niektóre ceny w katalogu pokładowym od września zostały obniżone...