Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: W dniu dzsiejszym przeprowadziłem rozmowę z tych tzw. "trudnych". Rozmowa dotyczyła złożenia reklamacji i chęci skorzystania z ustawowej możliwości odstąpienia od ubezpieczenia. Rozmówczynią była Pani Agnieszka Kxxxxxxxx. Czas rozmowy to około 55 minut. Wiedzę konsultanta z zakresu oferty oceniam bardzo pozytywnie, choc znajomość prawa (w tym przypadku ze znajomością kodeksu cywilnego było już gorzej - oczywiście byłby to dodatkowy atut, bo sama znajomość k.c. nie jest obowiązkowa) Pani konsultant była bardzo miła, uprzejma, pomocna i opanowana. Ton głosu uspokajał rozmówcę, a pewmość odpowiedzi utwierdzała w przekonaniu, że trafiłem na właściwą osobę. Dodatkowo ta Pani kilkakrotnie (dokładnie 2x konsultowała się ze swoim przełożonym w celu uzyskania dokładnej odpowiedzi na zadawane przeze mnie pytania. Wielkim zaskoczeniem (in plus) dla mnie były "podpowiedzi" znacznie wykraczające poza wymaganie minimum. Zorganizowana praca na pewno nie pozwoliła, abym się w czasie rozmowy nudził lub był zniecierpliwiony. Często podczas rozmów z tzw. infoliniami mam wrażenie, że nie zawsze pracują tam kompetentne osoby, natomiast w tym przypadku pierwsze wrażenie i obiektywna ocena to - pełen profesjonalizm. Subiektywną ocenę fimy i przedmiotu reklamacji naturalnie pomijam.