Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: GRYCAN

Treść opinii: W dniu dzisiejszym odwiedziłam lodziarnię, która znajduje się w miłym zakątku galerii Askana. Wchodząc spojrzałam na ladę, w której znajdowały się pięknie wyeksponowane lody. Blat przy kasie lśnił, jak i podłoga. Spojrzałam na salę, szukając wolnego stolika. Okazało się, iż są dwa. Podeszłam do jedengo z nich i niestety stwierdziłam, iż jest brudny. Wyglądał jakby kelnerka zabrała naczynia po poprzednich gościach, natomiast zapomniała umyć stolik. Zdjęłam ubranie wierzchnie i zaczęłam szukać wieszaka. Niestety nie znalazłam. Usiadłam przy stoliku i zaczęłam przeglądać kartę z nemu, czekając na pojawienie się kelnerki która wyczyści stolik. Po 10 min podeszłam do blatu z kasą, gdzie pojawiła się Pani, która mnie uprzejmie przywitała. Złożyłam zamówienie, zapłaciłam oraz poprosiłam o umycie stolika. Kelnerka po około 5 min przyniosła dla mnie napój - kawę latte macchiato, która była przepyszna oraz wytarła stolik. Po następnych 7 minutach otrzymałam również deser - babanowy puchar, który także był smaczny. Podczas konsumpcji rozejrzałam się po restauracji. Za moimi plecami znajdowało się lustro (czyste, bez smug), oceniłam oświetlenie (bez przepalonych żarówek). Klienci, którzy znajdowali się przy stoliku obok wyszli kilka minut wcześniej, ale niestety nikt nie przyszedł zabrać naczynia do końca mojej wizyty w lodziarni. Deser oraz kawa były cudownie pyszne, ale niestety obsługa daje wiele do życzenia. Brak uprzejmości ze strony kelnerki (słów grzecznościowych podczas obsługi przy stoliku, brak uśmiechu) a także brak pożegnania przez personel. Nikt nie zauważył mojego wyjścia.