Opinia użytkownika: Kurczak_3
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Przygodę z Telekomunikacją Polską zakończyliśmy 6 lat temu próbując innych dostawców usług telekomunikacyjnych. Były to po drodze: Tele2, netia, a na końcu prywatny dostawca "osiedlowy". W końcu jak marnotrawni synowie postanowiliśmy wrócić do Telekomunikacji Polskiej. Wpłynęły na to: słaby kontakt z poprzednim dostawcą i bardzo konkurencyjne ceny w Telekomunikacji Polskiej. Najpierw pojechałem z ojcem 20 grudnia do punktu Orange, gdzie swoje usługi sprzedaje także TP. Mój rodzic nie uznaje czytania informacji suchych (czytaj: na internecie) i wolał posłuchać co mu mają do zaoferowania. Miejsce bardzo schludne, przestrzeń niewielka, ale bardzo dobrze zagospodarowana. Ekspedienci mili, elegancko ubrani. Konsultantka miała bardzo dużo materiałów promocyjnych, którymi chętnie się dzieliła. Spokojnie przez 15 minut tłumaczyła wszelkie niuanse licznych promocji proponowanych przez TP. Nie orientowała się w 100% w ofercie, ale braki wiedzy uzupełniała na bieżąco w dokumentach, które miała na komputerze. Wszystko bardzo profesjonalne. Poczułem, że to już nie ta sama firma co 6 la temu. Wyszliśmy podpisawszy umowę na 2 lata na internet i telefon - wszystko za 109 zł z wydzierżawionym nowym liveboxem w cenie. Oferta obejmowała telefon na stacjonarne za darmo (na komórki 30 gr za minutę - też pozytywne zaskoczenie), internet o prędkości 10 Mbit/s - więcej niż oferował jakikolwiek inny dostawca usług telekomunikacyjnych (do tej pory 8 Mbit/s na moich przedmieściach to była maksymalna prędkość). Pani umówiła nam pracowników na 27 grudnia (tuż po świętach!), by sprawdzili łącze. Panowi przybyli o umówionej godzinie i dosłownie parę minut pomajstrowali i wszystko było gotowe. Po godzinie mój internet pięknie działał (łącze rzeczywiście ma prędkość 10 Mbit/s) a telefon uruchomił się zgodnie z zapowiedzią po paru kolejnych godzinach. Panowie byli bardzo profesjonalnie ubrani, grzeczni i fachowi (nawet wchodząc do domu buty o wycieraczkę dokładnie wytarli żeby nie nabrudzić). Sama instalacja liveboxa jest banalnie prosta i nie przysporzyła nawet mojemu rodzicowi większych problemów. Miłym zaskoczeniem była możliwość podłączenia normalnego telefonu do sieci VoIP co zaoszczędziło nam kosztu kupna specjalnego aparatu. Do teraz wszystko działa bez żadnych przerw i usterek (reset działania neostrady po 24h był zmorą użytkowania internetu na moim osiedlu 6 lat temu). Ogólnie bardzo duże zaskoczenie. To co było koniecznością parę lat temu (nikt nie dostarczał internetu o zadowalającej mnie prędkości na moim osiedlu oprócz TP) teraz stało się przyjemnością - i to za niewielkie pieniądze.