Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Alma Market
Treść opinii: Wybrałam się na konkretne zakupy w Alma Market w Bydgoszczy, ponieważ jest tam duży wybór oryginalnych produktów, m.in. zdrowej żywności.W sklepie asortyment równo poukładany zachęca do zakupów, a sklep pachnie czystością. Po zapakowaniu potrzebnych zakupów udałam się do kasy. Nie czekałam długo w kolejce- przede mną stała tylko jedna osoba. Po chwili cały urok sklepu prysł, gdy zaczęła mnie obsługiwać kasjerka. Nie usłyszałam żadnych zwrotów grzecznościowych, nie przywitała się ze mną, ani nie pożegnała. Zdziwiona zadanym pytaniem o wystawienie faktury wskazała punkt obsługi klienta. Podeszłam do wskazanego punktu, w którym nie było nikogo. Wróciłam wiec do kasjerki, pytając czy może kogoś zawołać do punktu, ponieważ mi się spieszy. Usłyszałam, że nie ma takiej możliwości, ponieważ ona nie ma jak poprosić pracownika do punktu. Po około 10 minutach podszedł ochroniarz punktu pytając, czy w czymś pomóc. Uprzejmie zawiadomił pracowników monitoringu, którzy znaleźli pracownika na kamerach i poprosili do punktu. Pracownik również się ze mną nie przywitał, tylko pytającym wzrokiem spojrzał na mnie. Poprosiłam o wystawienie faktury, podziękowałam i wyszłam rozczarowana obsługą ze sklepu.