Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Home Broker
Treść opinii: W internecie zauważyłem ofertę atrakcyjnej działki. Skontaktowałem się z firmą - telefon podany był tylko na centralną infolinię. Pracownik infolinii odmówił podania telefonu do agenta prowadzącego i tłumacząc się zasadami firmy wymusił na mnie spotkanie, co mnie nieco zirytowało. Umówiłem się na następny dzień. Jeszcze tego dnia dwukrotnie otrzymałem sms-a potwierdzającego spotkanie i trzykrotnie dzwoniła do mnie pani z infolinii w celu potwierdzenia spotkania (błąd systemu czy skleroza?). Telefonicznie otrzymałem zapewnienie, że agent będzie miał też kilka ofert porównywalnych. Ok - fajnie. Udałem się na spotkanie. Recepcja standardowo odpytała mnie o cel wizyty i posadziła w kolejce informując, że agenta nie ma i dopiero ma przyjść. Agent spóźnił się na spotkanie. Spotkanie było krótkie, gdyż dowiedziałem się, że oferta jest nieaktualna, innych ofert tenże agent nie posiada, a tak w ogóle to on nie wie, dlaczego go przydzielili, bo on zajmuje się mieszkaniami, a nie działkami. Zechciałem zauważyć, że przecież zostałem umówiony, na co otrzymałem odpowiedź, że on bardzo przeprasza, ale to nie jego wina. Pełna konsternacja. Nic nie załatwiłem, straciłem czas. Agent ubrany był nienagannie biznesowo, ale wyszedł na przysłowiową sierotę, a cała firma - cóż - podpadła.