Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Miłe, kompetentne i nad wyraz dobrze przygotowane recepcjonistki - dawno w żadnym banku nie spotkałem się z tak dobrą obsługą. Jedna z nich zaproponowała kawę oraz wskazała miejsce, abym usiadł, gdyż pracownik banku, z którym się umówiłem, spóźniał się. Oczywiście spotkanie zostało natychmiast zweryfikowane w harmonogramie i potwierdzone. Specjalne gazety banku umiliły czas oczekiwania. Rzuciła się w oczy mała ilość miejsc siedzących - 1 fotel w sali recepcyjnej i sofa w sali obok - widać nie przewidziano więcej oczekujących, niż 3 osoby. Wystrój w mocno ciemnych barwach i takiż ubiór recepcjonistek dodawał powagi miejscu - czułem, że jestem w luksusowym banku. Spotkanie odbyło się w biurze na 3 piętrze, bo mój kontrahent nie zarezerwował sali spotkań i była ona zajęta, co wzbudziło we mnie negatywne odczucia - nie byłem ważnym klientem. Pracownik banku był przygotowany do spotkania, nienagannie biznesowo ubrany oraz dobrze wyposażony w elektronikę, więc nie traciliśmy cennego czasu i wszystko poszło gładko. W sumie spotkanie oceniam na +4.