Opinia użytkownika: Ewelina_803
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Tematem obserwacji są kasy samoobsługowe. Pierwszym i głównym problemem jest zbyt duża liczba kas samoobsługowych, a zdecydowanie mała liczba kasjerek nadzorujących sprawną samoobsługę. Klienci mają problemy ze skanowaniem oraz odnajdywaniem w systemie produktów; 1 kasjerka pomimo widocznych chęci nie jest w stanie podejść do każdego klienta potrzebującego pomocy. Spora liczba towarów wymaga akceptacji pracownika sklepu co jest kolejnym czynnikiem spowalniającym pracę. Często występują niezgodności pomiędzy zeskanowaną ceną, a tą która jest na półce. Obszar kas samoobsługowych jest czysty. Tesco jako jedna z nielicznych firm oferuje darmowe, ekologiczne reklamówki. Moim zdaniem kasy 'klasyczne' wygrywają z samoobsługą, ponieważ w chwili mojego podejścia do kasy jestem obsłużona szybko i sprawnie, nie jestem zmuszona do czekania na kasjerkę w chwilach zawieszenie się systemu czy konieczności potwierdzenia pełnoletności przy zakupie produktów alkoholowych czy tytoniowych.