Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wjeżdżając na teren stacji zauważyłam, iż przy dystrybutorach nie stoi żaden samochód oraz teren wokół jest czysty i wolny od śmieci. Wyąłczając silnik samochodu spojrzałam na pracownika, który wychodzil z budynku i kierował się do mnie (czarne włosy, ciemna karnacja, obcy akcent). Pan uprzejmie mnie przywitał i zapytał jaki rodzaj oleju napędowego na wlać do bauk i ile. Pracownik czekał, aż bak się napełni a ja weszłam do środka budynku. Wewnątrz panował porządek: na pólkach, podłodze, ladzie obsługowej. Gdy podchodziłam do kasy(brak klientów przy kasach), pojawił się przede mną pracownik, który przywitał mnie słowami: Dzień dobry zapytał: Paragon czy faktura? Podałam kartę Rutex-trzecia możliwość płatności (brak paragonu i faktury). Pan zaproponował mi gąbkę w cenie 5zł. Odmówiłam kupna. Otrzymałam potwierdzenie zapłaty oraz kupon za zatankowanie powyżej 25litrów. Pracownik uprzejmie mnie pożegnał. Wychodząc z budynku mijałam pracownika, który pomógł w tankowaniu-podziękowałam za usługę. Pan odpowiedział słowami: Bardzo proszę. Odjechałam ze stanowiska oraz opuściłam teren stacji. Uważam, że pracownicy tej placówki są pozytywnie nastawieni na klienta: uprzejmość, gotowość do pomocy, kultura osobista (powitanie, pożegnanie). Cena za litr ON jest zbyt wysoka!