Opinia użytkownika: Dariusz_540
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W czwartek udałem się do oddziału PZU w Kole celem załatwienia pewnej sprawy. Okazało się, że budynek w którym się mieścił stał już od pewnego czasu pusty i musiałem iść pod inny, wskazany na drzwiach adres. Nowe pomieszczenie okazało się dużo mniejsze od dotychczasowego. Po wejściu zauważyłem kilka stanowisk do obsługi klienta i jedną dłuższą kolejkę po mojej lewej stronie. nie bardzo wiedziałem gdzie się skierować. W tej dłuższej kolejce zauważyłem osoby trzymające tablice rejestracyjne, dlatego stwierdziłem, że to nie "moja kolejka". Przez chwilę zastanawiałem się gdzie mam podejść i w tym właśnie momencie pani znajdująca siępo mojej prawej stronie spytała czy może mi jakoś pomóc? Podszedłem do niej i po wyjaśnieniu co chcę załatwić, stwierdziła że mogę usiąść przy jej stanowisku. Już na wstępie poifmormowała mnie, że to potrwa około 15 minut. Była bardzo miła, w trakcie wypełniania formularzy próbowała nawiązać rozmowę, a mój synek który był już zniecierpliwiony nie wytrącał jej z równowagi, wręcz przeciwnie odwracała jego uwagę wypytując o różne rzeczy. Załatwianie formalności nie trwało długo, przerwało je jedynie wyjście tej pani na chwilę do innego pomieszczenia celem załatwienia problemu z drukarką, za co przeprosiła i zrobiła to bardzo szybko. Na koniec wyjaśniła wszystko oraz zachęciła mnie do skorzystania z jakiegoś dodatkowego ubezpieczenia, o którym poczytam w internecie.