Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: T.K.

Dotycząca firmy: JYSK

Treść opinii: Przed wejściem do sklepu była spora ilość aktualnych gazetek promocyjnych, były one widoczne, łatwo dostępne i równo poukładane na stojaku przy wejściu na halę. Wejście na halę sprzedaży ciasne i wąski, 3/4 jego szerokości zastawione było wystawą mebli na ekspozycji. W głównej alejce rozciągnięty był przewód przedłużacza, który biegł od stanowiska kasowego przez całą długość sklepu (główną alejką) aż do zakątku z materacami i dalej na zaplecze. Nie powinno tak być, gdyż łatwo było się potknąć o ten kabel i przewrócić. Rozumiem, że mogli mięć jakiś problem, ale powinni ten kabel puścić jakoś inaczej a nie środkiem głównej alejki. Podłoga w sklepie była brudna, wykładzina była pełna piachu, kłaków i innych śmieci, ewidentnie należało się jej porządne odkurzanie. Towary na półkach równo i ładnie poukładane, dobrze oznaczone jeśli chodzi o nazwę i cenę. Nie zauważyłem braków towarów na półkach. Obsługa ubrana w firmowe koszulki z identyfikatorami, były one czyste i schludne. Przy kasie obsługę prowadziło dwóch uprzejmych kasjerów, robili to sprawnie i szybko.