Opinia użytkownika: Michał_1314
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Przyszedłem do Tesco w pośpiechu, chcąc kupić dwie butelki gazowanej wody mineralnej oraz konkretny rodzaj kawy. Ludzi w sklepie było niewiele, prawdopodobnie ze względu na dość późną porę. Szybko przeszedłem do odpowiedniego działu w sklepie i ku mojemu zdziwieniu, w całym Tesco znalazłem jedną butelkę gazowanej wody mineralnej. Były też setki butelek wody smakowej oraz kilkanaście butelek wody niegazowanej. Można też było zakupić wodę gazowaną, ale jedynie w zgrzewkach po 6 sztuk. Następnie poszedłem po kawę i tam także nie znalazłem interesującego mnie produktu. Chciałem kupić opakowanie 500 gram, a została kawa w mniejszych, a przez to znacznie mniej ekonomicznych opakowaniach. Z braku innych możliwości - kupiłem to mniejsze. Następnie podszedłem do kasy. Otwarte było tylko jedno stanowisko. Przede mną stały dwie osoby. Jeden z tych klientów chciał kupić papierosy. Niestety nie było ich przy kasie, która była otwarta więc kasjerka, razem z tym klientem poszła do innej kasy i około 2 minuty klient decydował, którą paczkę zakupić. W rezultacie w kolejce spędziłem co najmniej 5 minut. W międzyczasie usłyszałem też rozmowę pracowników, którzy mówili coś o inwentaryzacji. Prawdopodobnie stąd wyniknął ten brak wody i kawy. Sklep zmniejszył zamówienia na towary, aby pracownicy mieli mniej pracy zliczając magazyn.