Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Dwa dni przed Wigilią odbierałam nagrodę, doładowanie telefonu. Przyznam się szczerze, że jest to dla mnie lekko kłopotliwe. Na co dzień używam komórki na abonament, doładowania są mi potrzebne co jakiś czas do karty Orange, którą używam w celu połączenia się z internetem. Ponieważ nie jest mi to potrzebne na miejscu, w domu mam sieć a na mieście właściwie co kawałek dostępny jest darmowy bezprzewodowy internet. Więc z doładowania korzystam czasami w czasie wyjazdów. I tu pojawia się problem. Doładowanie za 20 zł w Orange umożliwia realizowanie połączeń wychodzących tylko przez 5 dni. Czyli doładować muszę tak, aby dokładnie trafić w dni, w których będę go potrzebowała. A ciężko jest mi to zrobić, skoro czas realizacji nagrody jest właściwie bardzo niejasny. Kiedy zamawiałam taką nagrodę pierwszy raz została zrealizowana w ciągu około dwóch godzin. Tym razem zamawiałam nagrodę dwa dni przed Wigilią, przekonana, że w ciągu dwóch dni zostanie to zrealizowane. Niestety nie zostało, karta została doładowana 29 grudnia. No cóż, w tym czasie wróciłam już do domu, i było mi to zupełnie niepotrzebne. Doładowanie się zmarnowało. W związku z powyższym mam pytanie - czy doładowanie musi być przekazywane bezpośrednio na dany numer telefonu, czy nie można by w ramach nagrody przekazywać kodu doładowania, który można sobie zrealizować o odpowiednim momencie? Albo czy nie można wprowadzić doładowań za wyższą kwotę - za 25, 50 zł - oczywiście za odpowiednio większą ilość punktów?